O fotografii reklamowej opowiadał wykładowca z Łodzi, Piotr Tomczyk.
Piotr Tomczyk
Członek Związku Polskich Artystów Fotografików i Łódzkiego Towarzystwa Fotograficznego, w którym przez wiele lat sprawował funkcje wiceprezesa. Wykłada w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Zawodowo zajmuje się studyjną fotografią reklamową, portretem i fotografowaniem dzieł sztuki.
Na spotkaniu można było fotografować wypożyczonymi przez Cyfrowe.pl aparatami oraz obiektywami marki Canon. Do dyspozycji był też sprzęt oświetleniowy i studyjny innych firm.
Piotr Tomczyk opowiada i przygotowuje się do wykonania zdjęcia. Fot. Adam Fleks
Demonstracja oświetlenia studyjnego. Fot. Adam Fleks
Za chwilę odbiorca nabierze ochoty na wypicie czegoś z bąbelkami. Fot. Adam Fleks
Przygotowana instalacja. Fot. Adam Fleks
Trwa lanie wody. Fot. Adam Fleks